Nejlikan

Direktlänk till inlägg 8 juni 2016

8/6-16

Av Angelica - 8 juni 2016 20:03

Halloj!

Idag har jag varit ledig hela långa dagen och det bästa av allt var att jag kunde sova ut, jag sov ända till kl 10. Jag behövde det för jag har sovit så dåligt dom senaste veckorna. 
Jag jobbade i helgen, Lördag o Söndag. Det gick så bra så, det är Ok att jobba helg för vi gör det ju inte så ofta, detta var sista helgen innan semestern. Nästa gång jag jobbar helg är v31, den har jag iaf lagt in önskemål om så får vi se.

Jag var ledig i Torsdags o Fredags så då åkte jag upp till Axmar för gräset var fruktansvärt högt, det var det redan helgen innan men då hade det regnat så enormt mycket så det hade varit omöjligt att klippa gräs.
Jag hade o göra både Torsdagen o Fredagen med gräset o rensa i rabatter. Jag hann även sitta i solen o götta mig.

Den här veckan var jag ledig i Måndags då och idag, sen jobbar jag imorgon också och på kvällen åker vi till Jönköping (tog sem på Fredag).

På Fredag ska det på nya sommardäck och jag ska åka till Mamma och sätta lite sommarblommor på graven.
På Lördag vet jag inte redigt vad vi gör på dan, sen på kvällen ska vi fira Carin som fyller 50år. 

Nästa vecka bävar jag lite för, då jobbar jag Mån-Fre, jag är så himla bortskämd med att få vara ledig 1 dag i veckan på mina 80% men nästa vecka är det bara att bita ihop o köra. Semestern är ju snart här.

Jag har semester v 27-29 sen v 34. Magnus o jag kommer bara att ha 2 veckor ihop och dom kommer vi med all säkerhet tillbringa på landet.

Jag passar på att önska er en trevlig midsommar för nu kommer det nog inte bloggas nåt mer innan dess.
Ta hand om er och var rädda om varandra! Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 22 augusti 2020 22:06

Då har det gått några månader sen sist igen.    Jag började känna en enorm stress på den arbetsplats jag blev placerad på tillfälligt under coronakrisen när mitt jobb var stängt. Jag kämpade på så gott det gick ett tag det fungerade inte. I slute...

Av Angelica - 15 april 2020 16:14

Jag måste sluta utlova inlägg som inte blir av. Det har varit väldigt mycket det senaste med tanke på att jag jobbar inom vården men äldre så är det sjukt mycket att göra. Idag har jag sjukat mig då jag inte känner mig helt kry. Alva har även blivit ...

Av Angelica - 5 april 2020 20:17

Hej bloggen!Jag har sedan jag skrev senast för typ 1 1/2 år sedan inte direkt haft någon motivation. Nu när vi står mitt i coronakrisen och man inte kan åka någonstans och någon knappt vill träffas så finns ju tiden och så även motivationen så därför...

Av Angelica - 15 oktober 2018 17:16

Halloj! Nu är jag här igen, jag som bloggar så ofta..Om exakt en vecka blir min älskade lilla dotter 8mån gammal. Galet vad tiden går fort! Vi har haft en kanonsommar, vädret var ju jättevarmt och Magnus var hemma 6 veckor tillsammans med oss, vi v...

Av Angelica - 17 maj 2018 13:08

Vi var beräknade att föda vår lilla plutt den 14 Februari, men hon kom inte då så det blev några långa dagar som gick. Onsdagen den 21 Februari trodde jag vattnet gick på morgonen ganska tidigt för det vart blött i sängen och samma dag så hade vi tid...

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards